Monday, November 1, 2010

Jam Potenzia Sport Untuk Dijual

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.
Hari ni aku nak cerita skit pasal jam yang baru aku ambik. Jam ni jenama potenzia (satu syarikat ngan Army Tech). Jam jenama ini kiranya dikategorikan jam murah tapi original. Maknanya ini bukan jam tiruan la.


Tak tau model apa so aku panggil potenzia sport jer...


Jam ini seperti dalam gambar berbentuk senget bujur ntah, aku tak tahu nak cakap bentuk apa, tapi unik la. Tu sbb aku ambik 4-1 (aku pakai satu.hehehe). So ada 3 lagi la. Kalau nak email kat aku zuhaimiemanaf@gmail.com. Okeh, function dia plak, ada alarm, stopwatch,reverse time dan dua waktu. Check out gambar yang lain yerk...
Fungsi Stopwatch

Fungsi alarm

Fungsi Time Reverse

Fungsi Waktu Tempat Lain

Jangan pandang belakang!

Apa pandang-pandang!
Kira cukup la kot gambar2 tuh, kalau nak kena beli la heheheh. Ooo lupa lak, harganya RM50 +siap pos laju. Berminat sms ke 010-5405601 atau email ke zuhaimiemanaf@gmail.com.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...